Sylvia

Am lipsit din Bucataria mea pentru ca am hoinarit in vacanta 🙂 prima destiantie a fost Spania, Costa Brava  unde am stat 8 zile. A fost prima data cand am vizitat Spania dar am ramas placut impresionata de ospitalitate, de curatenie si plaje largi, pe scurt o tara care stie sa faca turism si sa primeasca oaspeti. Ca nu ma lungesc cu vorbele o sa las imaginile sa vorbeasca mai mult. Intrarea in Spania :

006

Noi am fost in statiunea Malgrat de Mar, o statiune linistita cu o plaja lata cu nisip galbui si apa turcoaz :

168

Plaja libera, baietii au jucat tenis de plaja :

041

Piticul meu chiar a facut progrese 🙂  . Nisipul era totusi destul de aspru, dupa 30 de minute de stat fara papuci talpile reclamau dreptul la odihna 🙂 :

035

Statiunea avea un trenulet care facea turul statiunii, terasele mereu pline dar ospatarii pe faza mereu si extrem de serviabili. Noi am avut pensiunea asigurata la hotel dar tot am iesit pe o terasa sa degustam bunatatile locale unii si pizza altii 🙂 . Nu am avut probleme foarte mari cu limba desi radeam ca nu prea stim spaniola decat din filme si umblam mereu cu ghidul la noi. Ati avea supriza si daca stiti spaniola sa nu intelegeti mare lucru din dialectul catalan 🙂  un amestec intre spaniola, italiana, franceza …..ne-am descurcat peste tot cu franceza si engleza , absolut toata lumea intalnita a fost extrem de amabila :

069

Anul acesta am ales eu hotelul si zic ca am facut o alegere buna, personal serviabil, mancare buna si variata, o multime de programe de divertisment, gimnastica si club de copii dimineata, diverse cursuri si cluburi pe timpul zilei, seara mereu program de divertisment cu muzica live, karaoke, iluzionism, dansuri locale ….sincer este genul de hotel care daca mergi fara vreun plan sau o idee iti da solutii la orice 🙂 . Piscinele atat cea mare cat si cele pentru copii nu erau  aglomerate :

145

Curtea amenajata cu gust, loc umbros la orice ora pentru doritori, topogane si loc de joaca pentru cei mici  :

157

155

Una peste alta a fost o vacanta foarte reusita , o sa revenim cu drag in Spania si va povestesc zilele urmatoare episodul cu parcul de distractii si delfinariul vizitat in Spania, o experienta inedita si extrem de placuta pentru noi.  Votul pentru vacanta din Spania este unul de incredere 🙂 incurajez lumea sa mearga si sa viziteze aceasta tara, mai ieftina la capitolul turism decat Italia si Franta chiar si Grecia  dar care ofera servicii de buna calitate :