Sylvia

 

 Va prezint o reteta simpla si delicioasa, eu o repet destul de des in combinatii putin diferite, mai schimb la legume dar in general merg pe cele bogate in fibre si vitamine si  sarace in calorii, fasolea pastai ( galbena, verde, plata ) este  una din legumele mele preferate, alaturi de ciuperci, dovlecel, morcov.

  Pentru aceasta reteta am folosit 150 grame de piept de curcan, fasole pastai galbena,  o mana de felii de ardei gras de divese culori decupati julienne, o jumatate de morcov taiat aschii fine, sare, piper, o lingura de ulei de masline,  un catel de usturoi,  verdeata maruntita verde ( patrunjel am pus eu).

    Preparare: intr-o  tigaie neaderenta se  pune pe masurate 🙂 o lingura de ulei de masline si se adauga  legumele : fasolea, morcovul si ardeiul. Eu iarna prefer sa folosesc legumele de vara in formula congelata, daca nu sunt legume de sezon le prefer asa deoarece dupa ce m-am documentat destul de riguros , se pare ca legumele congelate sunt cele care patreaza cel mai bine vitaminele si proprietatile legumelor de sezon. Dupa ce am lasat legumele sa se  rumeneasca  putin le condimentam cu sare si piper proaspat macinate si adaugam o canita de apa :

 

    Lasam sa fiarba inabusit cu capac la foc mic timp de 15 minute. Cu 5 minute inainte sa inchidem focul adaugam usturoi zdrobit.  Intre timp  ne ocupam de gratarele de piept de curcan. Eu le-am lasat inainte la frigider  dupa ce le-am trecut printr-o marinada de  sare, piper, o lingura de ulei de masine, o lingura de sos de rosii, putin mustar si  un strop de miere.  Dupa ce se imbiba de arome se  prajesc la foc mic intr-o tigaie neaderenta, eu am folosit una de la Tefal :

 

 

         Se serveste gratarele de curcan cu legumele asortate  langa, presarat totul cu patrunjel taiat mai grosier :